Systemy i centrale telefoniczne SLICAN

Potrzebujesz profesjonalnej centrali telefonicznej, która będzie niezawodna, funkcjonalna i do tego prosta w obsłudze? Postaw na rozwiązania marki Slican.

Oferujemy wyłącznie najlepsze urządzenia od tego producenta. Oprócz tego zapewniamy wsparcie w ich doborze, a do tego świadczymy usługi związane ze wdrożeniem, zarówno w zakresie instalacji, jak i konfiguracji.

Systemy i centrale telefoniczne SLICAN obraz 1
Bezpieczeństwo i doświadczenie
Przejrzyste warunki
Indywidualne podejście
Najlepsi specjaliści

Czym są centrale telefoniczne Slican?

Współczesne centrale telefoniczne są stosunkowo niewielkimi urządzeniami, które umożliwiają swobodne sterowanie wieloma rodzajami połączeń telekomunikacyjnych.

Centrale telefoniczne Slican optymalizują połączenia telekomunikacyjne, ułatwiają zarządzanie nimi i przyczyniają się do podnoszenia jakości łączności, niezależnie od jej typu. Co jednak najważniejsze, zastępują klasyczne łącza kablowe ich internetowymi wersjami (system VoIP).

Obecnie centrale telefoniczne wykorzystywane są nie tylko w dużych firmach oraz biurach. Doskonale sprawdzają się także w niewielkich przedsiębiorstwach, a i nierzadko instalowane są nawet w domach. Oferują nie tylko bramki do łączności, ale także wiele przydatnych funkcji dodatkowych. Pozwalają m.in. na nagrywanie rozmów, zawieszanie ich czy przekazywanie. Wszystko to w ramach jednego tylko urządzenia, co ogranicza koszty związane z utrzymaniem nawet bardzo rozbudowanej centrali telefonicznej.

centrala-telefoniczna-slican.jpg

Oczywiście bardzo istotne jest to, aby sprzęt tego typu odpowiednio dobrać do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa. Z tego powodu w naszej ofercie mamy kilka różnych typów central telefonicznych Slican. Proponujemy je zarówno w wersji dla małych firm czy użytkowników prywatnych, jak i ogromnych przedsiębiorstw. Zapewniamy wsparcie w wyborze i zajmujemy się instalacją – zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z ofertą!

Centrale telefoniczne SLICAN

Centrale telefoniczne Slican są jednostką główną systemu telekomunikacyjnego i umożliwiają spersonalizowany dobór funkcjonalności w oparciu o licencje.

Centrala telefoniczna Slican NCP

Serwery NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 500 jednoczesnych rozmów i 40 połączeń video (dla 10.000 użytkowników), które obsługują firmy z siecią oddziałów.

Centrala telefoniczna Slican IPL-256

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala, w której zastosowano jednorodną platformę IT, wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Elastyczność centrali telefonicznej NCP stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.

Centrala telefoniczna Slican ITS

Mała centralka telefoniczna IP z serii Slican ITS przeznaczona jest do samodzielnego montażu i konfiguracji, z dostępem on-line do panelu programowania i zarządzania. Spełnia oczekiwania małych firm jak i domów prywatnych,

Centrala telefoniczna Slican IPM-032

Hybrydowa centrala telefoniczna IPM-032 zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Centrala charakteryzuje się elastycznością i modułowością, a więc jej możliwości łatwo dopasować do konkretnych potrzeb.

Centrala telefoniczna Slican IPU 14

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji.

Centrala telefoniczna Slican IPS-08

Obsługuje GSM oraz VoIP, a do tego pozwala na swobodne nagrywanie rozmów.

Centrala telefoniczna Slican – dlaczego warto ją wybrać?

Urządzenia ten marki, nowoczesne centrale telefoniczne Slican, są cenione na całym świecie zarówno za ich niezawodność, jak i ponadprzeciętną jakość połączeń oraz możliwości zarządzania nimi.

Oprócz tego należy dodać, że marka Slican zapewnia swoim klientom profesjonalną obsługę. Od wielu lat uznaje się ją za niekwestionowanego lidera na rynku central telefonicznych.

Jakie są korzyści z wykorzystywania central telefonicznych Slican VoIP?

Klasyczne centrale telefoniczne często są dziś bardzo mocno obciążone, szczególnie w przypadku dużych firm lub tych, które po prostu każdego dnia wykonują setki połączeń. W takim przypadku urządzenia w wersji VoIP od Slican są doskonałym wyborem. Optymalizują połączenia i umożliwiają obsługiwanie setki z nich nawet w tym samym czasie. Do tego pozwalają na nagrywanie rozmów oraz łatwe skonfigurowanie automatycznej sekretarki. Dużą zaletą jest także możliwość automatycznego przekierowywania klientów np. do różnych działów firmy. Można nagrywać komunikaty, które będą odtwarzane dzwoniącym osobom.

Bardzo ważne jest także to, że centrale telefoniczne Slican mają system kolejkujący. Jeśli dany pracownik aktualnie prowadzi rozmowę, a kolejna osoba chce z nim porozmawiać, zostanie przełączona w tryb oczekiwania, otrzymując stosowny komunikat. Wskazuje on m.in. orientacyjny czas oczekiwania na połączenie.

Kompleksowa realizacja sieci telefonicznych dla firm

Oferujemy sprzedaż oraz dostarczenie oferowanych central, w tym i montaż oraz serwis. Zapraszamy do kontaktu oraz omówienia szczegółów współpracy. Centrale telefoniczne realizujemy profesjonalnie oraz sprawnie.

Zalety centrali telefonicznej Slican

Korzyści z wyboru centrali telefonicznej Slican jest bardzo wiele. Poniżej wymieniamy te najważniejsze. 

Call center

Centrala doskonale nadaje się do obsługi nawet bardzo dużego call center. Umożliwia przekazywanie połączeń i kolejkowanie, a do tego gromadzi statystyki związane ze wszystkimi połączeniami telefonicznymi.

Prosta obsługa połączeń

Osoby dzwoniące na centralę telefoniczną mogą być przekierowywane do różnych działów firmy, zarówno na telefony komórkowe, jak i stacjonarne.

Integracja z CRM oraz CTI

Jeśli prowadzisz bazę klientów w oprogramowaniu CRM lub CTI centrala telefoniczna Slican, może być z nią zintegrowana.

Integracja z systemami Smart Home

Centrale telefoniczne Slican można wykorzystać w systemach Smart Home. Umożliwiają m.in. obsługiwanie domofonów czy sterowanie różnymi urządzeniami.

Obsługa VoIP oraz ISDN

Centrale telefoniczne obsługują wszystkie rodzaje połączeń, zarówno przewodowe, jak i komórkowe oraz internetowe VoIP i ISDN.

Nagrywanie rozmów

Każdą rozmowę prowadzoną za pośrednictwem centrali telefonicznej można nagrywać, a następnie odtwarzać w dowolnym momencie.

Wdrażanie skróconych numerów

Dzięki możliwości stosowania skróconych numerów telefonicznych usprawnisz komunikację wewnętrzną w firmie.

Abonament na centralę telefoniczną

Centralę telefoniczną możesz używać w ramach niskiego, miesięcznego abonamentu – to bardzo opłacalne rozwiązanie!

Wyceń centralę dla swojej firmy

Jeśli jesteś zainteresowany centralami telefonicznymi Slican i chcesz dowiedzieć się więcej na ich temat, już teraz skontaktuj się z nami. Zaproponujemy Ci urządzenie idealnie dopasowane do potrzeb i zajmiemy się jego wdrożeniem!

Jeżeli jesteś zainteresowany profesjonalną obsługą informatyczną skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub zadzwoń: 32 7876140